Nu am mai scris de mult pe blog, dar am fost cam ocupat, si am vrut sa vad ce se intampla si la turneul asta final...
Turneul final a ajuns la final pentru noi.Am avut o sansa mare de tot sa facem istorie, dar normal, am ratat-o!Nu se putea sa facem un lucru ca lumea!Am avut sansa sa batem pe franta, dar ne-am dat cu stangu in dreptu, si ne-am scuzat ca sunt vice campioni mondiali.Asa si?ce daca sunt vice campioni dar joaca in ultimul hal de slab.bun...a trecut, am jucat cu Italia - campionii mondiali, iar o scuza foarte buna de a ne tremura picioarele in fata lor!puteam sa-i batem si pe ei, cu tot cu penalty-ul ratat de Mutu - pe care e cel mai usor acuma sa dai vina.Dar asta e..se mai intampla.Am ratat o tona de alte ocazii mult mai bune!
Dar a trecut si ace meci, aveam 2 puncte si ne puteam califica daca bateam pe Olanda, sau daca in meciul italia - franta se intampla de un egal ceva.Dar dupa cum ziceam, franta joaca un ultimul hal, si italienii i-au batut.Bun, nu era nici o problema, daca noi bateam pe olandezi.Lor le-ar fi convenit sa ii batem ca suntem o echipa mai usoara decat italia.Si s-a vazut prima repriza ca au vrut sa ne lase.Au dat peste bara, pe langa bara, dar daca noi nu am facut nimic, logic, ca nu era sa-si dea unu din ei cu mingea in poarta.A doua repriza, daca noi in prima nu am facut nimic, ei nu se putea face de ras, si logic din nou, ne-au batut.Dar tehnic vorbind noi ne-am batut, pentru ca dupa cum spunea Piturca, "baietii erau cu gandul al celalalt meci".Noi tot timpul ne punem speranta in altii sa ne ajute, dar noi nu ne ajutam deloc singuri.
Vreau sa mai spun aici si de piturca, un antrenor in general bun, dar care nu prea convoaca el jucatorii cei mai buni, ci dupa placul lui.Se stie aici ca sunt stelist, si total anti - dinamovist, dar ce cauta in lot Daniel Niculae, Marius Nicolae, si Florentin Petre?Cand mult mai buni era un Danciulescu (golgheterul campionatului - om care se lipeste la gol), Florin Bratu (jucator foarte tehnic si puternic) si George Ogararu (un super fundas dreapta care poate oricand urca in atac excelent cu centrari aproapre perfecte)!!!Dar ce sa-i faci?asa a vrut Pitzi!
Pana aici am zis cam de ce am fost penibili, acum e momentul sa zic si de ce suntem buni.Suntem buni pentru ca am ajuns pana aici.ca am trecut printr-o grupa de calificare grea, si am picat intr-o grupa de turneu final foarte grea.Nu ne-am facut de ras, nu am jucat prost, dar, nu e destul.trebuie sa ai si mentalitate!Si aici as putea sa intru intr-o discutie foarte lunga, dar nu are sunsul acum.
In final, as vrea sa-l felicit pe Mutu, pentru ca daca el nu era, nu faceam nimic!Si sa-i ii transmit condoleante pentru bunica lui.Odihneasca-se in pace.


Sper sa ne calificam la mondiale, si poate pana atunci sa ne mai maturizam psihic, si acolo sa facem ceva mai mult.
V-am lasat,
BAU!

2 comments:

Anonim spunea...

Mai mult decit "Suntem romani" nu pot spune.Cert este ca intr-adevar s-a muncit putin ca sa ajungem unde am ajuns si pe viitor ar fi bine sa ne bagam mintile-n cap si sa nu uitam zicala "Dumnezeu iti da dar nu-ti pune in traista"!

Anonim spunea...

Hmmm....nationala Romaniei! In primul si primul rand am dovedit faptul ca am ajuns acolo degeaba. Din pacate. Ce am facut?! Absolut nimic. Am facut pe noi, am numit-o grupa mortii, grupa blestemata am mai citit prin ziare si...ne-am
facuto noi singuri. Nu am vazut nimic concret.Echipa foarte foarte prost aleasa, parerea mea.
Stii Mihai ca noi am mai vorbit despre asta si am ajuns la concluzia ca daca noi am fi facut echipa castigam tot! Piturca are un caracter foarte tampit, in momentul in care i se pune pata pe un jucator nu-l mai iarta. Si asta este foarte rau la un selectioner. Chiar am auzit ca inainte de meciul cu Olanda a avut o cearta cu Ciprian Marica astfel incat a hotarat sa nu il mai bage in joc, chiar daca ar fi trebuit sa joaca vreo 15-20 de minute. Cine a auzit de asa ceva?! Si atunci sa nu il scuipi?!

Este PENIBIL! Pai tu pana la urma ce vrei?! Binele echipei care iti reprezinta tara sau sa te razbuni pe un mucos, care nu zic, poate ca i-a comentat, dar nu cred ca asta ar fi fost solutia ideala! Hai sa nu il mai jucam nici pe Mutu daca devine obraznic, nici pe Chivu si jucam cu Cochis - tanara speranta a fotbalului romanesc (sic) si Florentin Petre (in plina...decadere)
Ei....vedem peste doi ani. Un lucru este cert. Trebuie o MEGA schimbare in tot stilul noustru de joc si in mentalitatea antrenorului. Problemele personale trebuiesc lasat in spate. Nu poti sa castigi mondialele in halul asta. Este inadmisibil in primul si primul rand sa te preziniti la asa un eveniment cu o echipa "creata" in felul asta.

Sincer anumiti jucatori mi s-a parut ca nu au facut mai absolut nimic. Mutu...a fost destul de slabut (ne luand in considerare si ratatrea acelui penalty), Chivu...numai vorbesc de Banel care chiar nu imi dau seama ce a cautat acolo...ii place sa fuga, asta e clar :)) Centrarile lui in schimb au fost jalnice!

Amu....biletele Tarom sunt pregatite...ii astepta! Veni, vidi....pierdisti! Am rezolvat treaba din trei meciuri.

P.S.: Am citit pe Internet ca romanii nu prea s-au inghesuit sa isi cumpere bilete la sferturi. Oare de ce?!