Vand Boxe si aparat foto digital

  Am filmat boxele mele, ca vreau sa le vand. Sistemul e Enkor 5.1 Home Theatre, are 220 Watts, satelitii si wooferul sunt din lemn, au telecomanda si le dau doar cu 550 lei. Cine doreste, poate sa vina sa le si auda in live, pentru ca in filmare nu se aude bassul ca in realitate...asta e. Filmuletul are scop vizualizare modelului, si un pic doar de sunet. Cine e interesat ma poate contacta pe id-ul meu de mess, care il aveti, sau cu un comment aici, pe blog.  




Later Later Edit

  Daca tot m-am pus sa pun ca vand, hai sa mai pun ceva... 

  Vand Aparat digital 12 MegaPixeli, poze: 4048*3040,  film: 640*480 @ 30 fps, ecran TFT CASIO de 2.4 INCH, + soft pt editare video si foto, card de 1 GB si trepied. Pretul este de doar 274 lei.

2 comments:

Anonim spunea...

de ce nu incerci pe www.okazii.ro? ;))
apropo, sunt obsedata pe jcul ala cu towers, am ajuns la nivelu 34 si de acol nu reusesc sa trec :(( in loc sa invat pt examen..=))

meHIGH spunea...

;)) buna idee...voi face asta :0 mai greu cu transportul, dar voi da ca doar in timisoara.
Si la joc, nu mai ai mult...sunt 39 de nivele ;) eu maxim am facut vreo 9 mii si ceva de puncte si da, asa-i jucu e foarte addictive :)