Intamplari din Romania...

  Stim toti ca traim in Romania...si, vorba lui Badea, asta ne ocupa tot timpul. 

  Se tot intampla pe la noi ca iti cumperi un lucru dintr-un magazin, hipermarket sau locuri de gen, si daca ai probleme cu obiectul cumparat, si vrei sa il duci la garantie, trebuie sa mergi intr-un cu totul alt loc, de obicei in capete de oras, in mare parte din cazuri, in celalata parte fata de unde locuiesti tu. Dar daca se intampla asta, e inca bine, alte dati aflii ca de fapt tre sa trimiti tu la Bucuresti...ceea ce deja implica mai multe costuri...si cateodata probleme mai mare decat cele initiale.
  Zilele trecute mi-a povestit un prieten ce a patit el...ca sa fac povestea scurta, e cam asa: A cumparat un comp dintr-un alt oras, si a mers bine o perioada. Dupa ceva timp, au aparut probleme. A sunat la firma, ei i-au spus sa trimita compul intreg, nu pe componente, desi avea in el si alte upgraduri  (hdd si placa video). Zis si facut. Compul a fost trimis, si, treceau zilele foarte greu pentru el (toti cei care ne-am obisnuit cu net si alte facilitati de gen nu prea ne place sa nu avem acces). Firma nu dadea nici un semn sa-i zica macar ce probleme are. Intr-o dimineata a primit un telefon de la un curier, ca are un colet.Bucuros ca reprimit compul, plateste si se grabeste sa-l desfaca. Avea o scrisoare din partea firmei in interior: "Ne pare rau, dar nu putem sa facem nimic, pc-ul este deteriorat fizic". Stiind ca trimis coletul initial bine inchis, si cu cutie anti-soc, s-a mirat.A desfacut compul, si in el a dat de un hdd care se pare ca nu a fost inchis bine si la transport a cam zburat asa un pic prin interior si a cam bulit niste componente...se pare ca cei de la firma au desfacut compu (lipseau suruburile de la hdd, cablurile dintre sursa si restu kestiilor scos...) si pur si simplu l-au trimis inapoi asa, nefacut nimik. Chiar mai rau, au bagat inapoi componentele fara sa le mai puna suruburi. Eh...suna omu la firma sa ii intrebe ce s-a intamplat, sa le spuna ca a venit compu cam mai stricat decat era, raspunsul firmei fiind...ne acuzati ca noi v-am stricat compul? ... Da-ti-ne in judecata!...
  Pana la judecata, OPC-ul se va opcupa de caz...eu unul sunt curios, si il si rog pe Lulu sa ne zica aici ce a rezolvat...
  Eu unul, personal, nu prea cred ca se va rezolva ceva...cum am spus mai sus..suntem in Romania.
  Sfatul meu pentru toti ar fii sa cumpare compuri din orasul din care sunt...sa nu ia de pe net...decat produse care daca sunt transporate nu pot fi stricate.
  Voi mai aveti intamplari de astea? Hai sa vedem, daca a rezovat cineva ceva...si cum.
  V-am lasat, 
  meHIGH