Gata cu fotbalul!

  Dupa meciul din seara asta (Romania 2 - 3 Serbia) am zis ca nu mai are nici un sens sa comentez despre fotbal pe blogul asta...chiar nu isi merita! Adica aia au bani de nu mai pot, au masini, case, tot ce vor si mult mai mult, si eu stau aici sa imi storc nervii ca pierd...pai ce...lor le pasa de viata mea? Sau daca ei cumva castiga am si eu ceva din asta? Imi creste self esteme-ul de roman? Sau ce? Acuma pe bune...jucatorii de fotbal sunt mult prea bagati in seama, si ei indiferent daca pierd sau castiga un meci, tot mult prea multi bani iau pentru capacitatea lor intelectuala (mare parte din ei neavand treaba cu viata - traind doar in lumea lor)

  Drepta urmare, in articolul asta vrea sa mai spun inca ceva, doar inca ceva... :)  Am primit un link de la un prieten cu o noua melodie a lui Puya...suna fain...e ok, dar parerea mea e mult prea pe stil cu Kanye West - adica ma astept la mai mult de la Puya care area intr-o vreme un stil propriu, dar, care acum probabil nu ii mai merge... As accepta copierea stilului unuia de pe dincolo daca ar face-o un novice in ale muzicii de pe la noi...dar Puya are deja ceva exprienta... 

Ca sa nu vorbesc in gol, mai jos bag doua mostre: :)






La recitire :)

1 comments:

Squishy spunea...

vaai uita-te la ultimu episod south park, fac misto de kanye =)) ii mega funny :D