Salut! 

  Zilele trecute am aflat si eu despre un cantaret numit Vitas. Are cateva clipuri pe Youtube, iar cand am ascultat prima oara, nu mi s-a parut cine stie ce. Ascultand mai multe piese, vazand si clipurile, mi se pare foarte ok baiatul. E nascut in '81 in Letonia, si a devenit foarte cunoscut in Rusia si apoi in lume datorita unei melodii care a circulat pe tot netul: "Opera#2". Mie personal mi-a mai placut melodia "Smile".

 

    Vazand clipurile de pe Youtube, am observat show-ul facut de acest Vitas, in comparatie cu show-urile de pe la noi.

  Avem si noi un cantaret care se zicea ca poate sa ridice vocea cel mai sus pentru un barbat - Mihai Traistariu, care e cu 2 ani mai mare ca Vitas (nascut in '79) si ar trebui sa fie mai "destept" sa-i spunem asa, deci ar trebui sa faca spectacol mai mult. Traistariu a devenit cunoscut cu melodia "Cat de frumoasa esti", iar apoi cu "Tornero", cu care a si participat la Eurovision in 2006.



  Din pacate, daca va uitati la clipuri, o sa vedeti diferenta de atitudine si de show. Multi bani bagati la Vitas, si poate prea putini la noi. Tine de marketing si management...ceea ce pe la noi mai dupa auzite...ca la manele. C'est la vie, poate odata o sa avem si noi o "vedeta" muzicala in adevaratul sens.

  P.S. - singurii din romania care stiu sa faca spectacole live sunt Cargo, Iris, si putine alte trupe rock, si eventual poate merita precizati si Parazitii.

  Cam atat momentan,

  V-am lasat,

  Bau! 

3 comments:

Anonim spunea...

Stii ca la inceput,cand mi l-ai aratat prima data,nu am fost foarte incantata de Vitas,dar cu cat il asculti mai mult cu atat e mai fain.E foarte tare tipul.Imi place vocea lui si felul in care stie sa si-o scoata in evidenta.Nici despre Traistariu nu pot sa zic nimic de rau.Nu e stilul meu,dar trebuie sa recunoastem ca la Eurovision a cantat foarte bine,zic eu.Ar trebui sa ii sustinem mai mult pe ai nostri ca avem cu ce sa ne laudam!
Am crezut ca vei pune si alte filmari...mai interesante,mai recente...cu noi talente:))Hai ca tot voi sunteti cei mai tari chiar daca nu ati fost in momentele voastre cele mai bune sa zicem:))
PUP

Anonim spunea...

Din exemplele postate de tine nu reiese nimic legat de calitatea showului, sau mai precis de lipsa de calitate din partea lui Traistariu.
Nu sunt comparabile, in primul rand. Mai precis: 1) Vitas abordeaza partea de scena ca oricare canteret de muzica usoara "clasica". Traistariu, pe de alta parte are o prestatie scenica mai moderna, "dance". Eu vad asta ca un plus pentru Traistariu, dar, pe de alta parte e o problema de opinie.
2) La Vitas ambele exemple sunt live, la Traistariu unul e "pe banii Eurovision", fiind la gala Eurovisionului, celalalt e un videoclip. Apropo, un videoclip poate costa mai mult decat o reprezentatie live.
3) Din punct de vedere muzical, calitatile lui Traistariu sunt mai bine puse in valoare in melodii, pe parcursul melodiei, nu doar in scurte reprize cand atinge notele mai inalte. Asta e o alta componenta a showului, calitatea melodiei si a interpretarii, unde, din nou vad un plus pentru Traistariu.
4) Ca sa pot vedea ce ai spus tu, relativ la calitatea showului, ar fi fost bun macar un videoclip cu o reprezentatie live a lui Traistariu, nu cea de la Eurovision.

Svetlana spunea...

Adevarul, acceptat sau nu, e ca rusii stiu sa faca spectacol. Cand spun asta ma refer la muzica in general, balet, teatru, film, circ si nu doar astea ar fi. Anul acesta, dupa multi ani, Eurvision-ul a reusit sa imi capteze atentia. Si cand spun asta nu ma refer neaparat la Alexander Rybak (tot rus si el, nu?!)ci ma refer la spectacolul pe care rusii nu s-au lasat asteptati sa ni-l ofere.

Cat despre Vitas, sunt un mare fan al sau, am cumparat dvd-uri cu ocazia spectacolului pe care artistul l-a sustinut in Bucuresti (din pacate nu exista aceste dvd-uri pe piata noastra), si care cu siguranta dup vizionarea lor te-ar convinge ca este un artist de exceptie, cu o voce la varf.

Pentru a afla mai multe despre Vitas, intrati va rog pe site-ul fanclubului din Romania.

PS. Voi adauga acest Blog pe forum la sectiunea bloguri si in blog-roll-ul Vitas Romania.

http://www.vitas-romania.ro
http://vitas-romania.blogspot.com

SM