Din pacate se pare ca victoria CFR - ului la Roma acasa nu a reusit sa impulsioneze si pe celalte echipe romanesti sa castige cu adversarii lor... Totul a inceput de ieri, cu infrangerea Stelei pe teren propriu, si a continuat azi... Din pacate nici o alta echipa romaneasca nu a reusit sa mai castige, chiar dimpotriva, in Cupa Uefa, 3 au si pierdut. Rezultatele au fost:

Wolfsburg 1 - 0 Rapid

Hamburg 0 - 0 Urziceni

Slavia Praga 0 - 0 FC Vaslui

Nijmegen 1 - 0 Dinamo

FC Timişoara 1 - 2 Partizan Belgrad

  
Singurele rezultate pozitive sunt ale Urziceniului si Vasluiului, care au facut scor alb in deplasare, ceea ce le confera o sansa mare acasa.

  
Cu toate astea, eu unul sper ca toate echipe sa revina, si sa se califice in grupele UEFA Cup.
  
  Eu am urmarit meciul Timisoarei cu Partizan, si, desi nu ma asteptam, sarbii au jucat chiar foarte bine, cu pase exacte, asemanator cu ceea ce a jucat Bayern la Steaua. Au fost cateva greseli in aparare care ne-au costat. Si, din cate am observat, toate echipele romanesti au o problema la psihic. Daca am luat un gol, pe noi ne-a demoralizat. Pe sarbii de la Partizan, de exemplu, i-a mobilizat faptul ca erau condusi pe tabela de marcaj. Poate o sa ajungem si noi la un moment dat sa ne maturizam din punct de vedere psihic si fotbalistic, sa fim mai precisi in pase, si mai creativi la centrul terenului.

  Cam atat din Uefa, sper ca in retur sa scriu mai bucuros despre echipele noastre...