Aseara CFR a reusit un lucru extraordinar! A batut pe AS Roma cu 2-1 pe Olimpico! E aproape incredibil! Degeaba se speculeaza ca Roma a jucat prost, sau eu mai stiu ce, eu cred ca CFR a LUPTAT si a facut ce trebuia sa nu ii lase pe italieni sa-si faca jocul!



  Eu nu credeam intr-o victorie a Clujului, ca atare, am pus la pariuri 1 solist, dar sincer, chiar daca am pierdut biletul, nu sunt trist deloc, ci dimpotriva!!! Nu sunt un fan al CFR-ului, e de notorietate ca sunt stelist, dar ma bucur enorm ca mai avem o echipa in romania care, macar la debut, nu s-a facut de ras! Acum, si Steaua TREBUIE sa demonstreze ca are experienta si maturitatea sa bata pe nemtii de la Bayern Munchen. Eu cred si sper ca o va face, si va obtine 3 puncte!
  Sa revin un pic la Cluj. Au LUPTAT foarte bine, pentru ca e putin zis au jucat. Felicitari jucatorilor pentru daruire! Felicitari antrenorului Trombetta, care are sansa vietii lui sa devina un mare antrenor principal. Sa nu mai fie secund niciodata. Dar, pentru ca intotdeauna exista un dar, SA NU UITAM DE ANDONE!!! Echipa aceasta e opera lui! El a pregatit-o, el a format-o! Si cred ca si spiritul acesta luptator e tipic tot lui Ando! Deci, eu cred ca macar jucatorii ar trebui sa ii multumeasca si lui, pentru ca MERITA!
  Cam atat pentru moment, revin maine si despre Steaua, sper ca tot asa de bucuros, si joi, cand joaca cele 5 echipe romanesti in Cupa UEFA. Celelate rezultate din Champions League au fost:
  
  - Chelsea 4 - 0 Girondins Bordeaux
  - Panathinaikos Atena 0 - 2 Inter
  - Werder Bremen 0 - 0 Anorthosis
  - FC Basel 1 - 2 Sahtior Donetsk
  - FC Barcelona 3 - 1 Sporting CP Lisabona
  - PSV Eindhoven 0 - 3 Atletico Madrid
  - Olympique Marseille 1 - 2 Liverpool