Echipa Nationala din nou penibila

  Echipa Nationala a Romaniei...o echipa ce vrea multe, dar nu prea poate... Din pacate ne-am facut din nou de ras, am fost penibili!
  Cum sa iei bataie "acasa" cu 3-0 de la Lituania? Cum sa te chinui sa bati pe Feroe cu 1-0? Si cum sa ai tupeu, ca dupa meciurile astea doua sa comentezi? Adica, minunatul nostru selectioner, domnul Victor Piturca nu a vazut aceleasi meciuri? Cum sa nu fie o tragedie ca iei bataie la scor de neprezentare in fata lituanienilor?
  Dar, din pacate pe mine nu ma mira, dupa cum am jucat la Euro! Parerea mea e ca Piturca trebuia de rusine sa-si dea demisia! Din respect, sau onoare, dar nu cred ca mai are asa ceva! Treaba lui e sa comenteze cine is da cu parerea! Toti din tara asta avem dreptul sa ne dam cu parerea la Echipa Nationala, ca de aia e Nationala, si nu echipa lui Piturca! Mi se pare penibil sa ai tupeu dupa ce arati intregii tari cat esti de neputincios sa mai si comentezi!!!
  Si chiar asa dependenti suntem de Mutu si Chivu? Eu nu zic, sunt cei mai buni jucatori romani in momentul de fata, dar trebuie sa poti sa te descurci si fara ei! Mai sunt jucatori foarte buni pe care selectionerul nu-i convoaca! Sau unora, chiar daca le da o mica sansa, nu ii joaca pe ce post sunt ei la club, si le da sfaturi unde sa joace - vezi cazul Costea de la Craiova! Nu e deloc ok!
  Eu unul sunt curios sa vad meciul cu Franta, pe care linistit puteam sa o batem si la Europene! Sun curios daca se vor trezi si jucatorii si vor avea o rabufnire de orgoliu, si sa joace cum trebuie. Si, chiar daca batem pe francezi, parerea mea este ca oricum ar trebui schimbat ceva la Nationala! Incepand cu Piturca, si continuand chiar si cu sefii FRF, care se stie cat sunt de parsivi! - aici vezi cazul Poli, despre care voi reveni cu un articol.
  In final, as vrea sa vad si parerea voastra despre Echipa Nationala, si despre scandalul din jurul ei.